Události které Vás neomezují
Naše podpora je okamžitá
Plná dostupnost služeb
 
 
powered by ajti 2010
zeptejte se

                     IT Support | IT Support Jobs | IT Service Support | IT Network Support | Desktop IT Support Services | IT Support Engineer | Small Business IT Support | IT Services | Business IT Support
Odborná podpora - Outsourcing IT
Odborná podpora představuje vysoce profesionální služby specialistů naší společnosti poskytované za fixní cenu v nastavených časových limitech dle stanoveného SLA
Prostřednictvím služby odborné podpory mohou zákazníci řešit složité problémy v mnoha oblastech provozu informačních a komunikačních systémů (routing, switching, IP telefonie, oblasti bezpečnosti, operačních systémů, systémových služeb a aplikací, konsolidovaného prostředí serverů), pro jejichž řešení nemají vlastní zdroje nebo znalosti. Tento přístup umož
ňuje zákazníkovi podstatným způsobem snižovat náklady na zajištění provozu informačního a komunikačního systému, případně ověřovat možnosti nasazení zamýšlených technologií do svého ICT prostředí.

Služby se řídí následujícími parametry
Poskytnutí telefonické, písemné či místní podpory zákazníků při předcházení a řešení problému v provozu ICT, vyřízení požadavků na zm
ěnu konfigurace nebo odborné konzultace týkající se provozu ICT
Předání informací o bezpečnostních rizicích
Provedení provozních auditů
Služby technické podpory umož
ňují zákazníkům přesunout pozornost z řešení problémů na rozvoj informačních a komunikačních systémů a efektivní řízení a kontrolu nákladů na jejich provoz.

Služba zahrnuje:
·Profesionální specialisty na určité skupiny technologií
·Rozsáhlé zkušenosti s řešením technických problémů u řady zákazníků
·Schopnost komplexního pohledu napříč řadou technologií při řešení odborné podpory
·Využívání specializovaných projektantů a konzultantů při složitých požadavcích
·Využití nástroje Health check v prostředí serverů
·Kvalitní přístup

Jaké jsou hlavní přínosy Outsourcingu?
·Okamžitý přístup k know-how, s garantovanými lhůtami reakcí na požadavky při řešení složitých problémů souvisejících s provozem ICT, které se mohou dotknout řady technologií, pro n
ěž zákazník nemá vlastní specialisty.
·Snížení nákladů zákazník nemusí vynakládat finanční prostředky na budování a rozvoj znalostí vlastního týmu kvalifikovaných specialistů pro celé spektrum používaných technologií.
·Ochrana a optimalizace investic - otestováním nových technologií nepříjmáte žádené nasprávn
ě vynaložené náklady


                     IT Support | IT Support Jobs | IT Service Support | IT Network Support | Desktop IT Support Services | IT Support Engineer | Small Business IT Support | IT Services | Business IT Support
IT ŘEŠENÍ - PROJEKTY
IT REFERENCE
mail
IT SUPPORT - PODPORA
ÚVOD